Friday, October 07, 2005

On perjantainen lokakuun ilta yläasteen äikän sijaisen korjaillessa tarinoita. Yhtäkkiä otin käteeni yhden monista aineista ja aloin lukemaan. Tarinan lopussa ammutaan.
Mä luen sitä tarinaa kunnes pelko valtaa mieleni ja mä alan voida tosi huonosti. Sijaisen mieleen nousee yksi tapaus hänen kouluajoilta.
En pysty enää lukea. "Voi kun joku edes soittais", ajattelen. Lukeminen ei mene enää eteenpäin ja niin hän päättää mennä jääkaapille. Sen nimi on Henrietta ja hän on 27-vuotias, kurvikas vaaleaverikkö. Lukiessaan hän käyttää välillä tummanruskeita lukulaseja. Tällä hetkellä hän on kotonaan Helsingissä.
Kun sijainen oli päättänyt mennä jääkaapille hän huomasi, että jääkaapin oveen on jostain ilmestyny punaisin kirjaimin kirjoitettu lappu: "YOU ARE IN SERIOUS DANGER",
APUA! Silloin mä tajusin todella olevani pulassa. Hänen pahin vihollinen on vihdoin löytäny hänet. Mun viimeinen muistikuva sen jälkeen kun ovi oli levähtäny selälleen jotain kosteaa ja punasta ... ja verinen huuto valahti mun suupielestä lattialle kuin märkä rätti. THE END OF PART ONE.

No comments: